Apr 17, 2013

Super Sweet

It's been a while, writing on my blog
But I was very busy with school and everything
so I had little time for my nails and blog
I did lacquer my nails though
The next nail art is very sweet and cute
Actually a little too sweet and cute
I removed it after one day already
_______________________________

Het is een tijdje geleden dat ik op mijn blog heb geschreven
Ik was erg druk met school en van alles,
dat ik weinig tijd had voor mijn nagels en blog
Desondanks heb ik wel een paar nail arts gemaakt
De volgende nail art is erg lief en schattig
Eigenlijk een beetje té lief en schattig,
dat ik het er na één dag al af had gehaald



 *Google doesn't work very well, so my photo's are turned 90 degrees*

I've used:
- Hema 807 (light pink)
- Kiko 289 (dark pink)
- NYC - Platinum Card 150

 I wanted to make an animal nail art
but after lacquering my pink and ringfinger, I was out of ideas
I made this nail art with a nail art pen
and a little pencil
It's actually an easy nail art
I just needed some more inspiration
___________________________

Mijn plan was om een dieren nail art te maken
maar nadat ik mijn pink en ringvinger had gelakt, waren mijn ideeën op
Ik heb deze nail art gemaakt met een nail art pen (bol pen) 
en een klein penseeltje
Het is eigenlijk een hele simpele nail art
Ik had alleen wat meer inspiratie nodig

Good Luck
xoxo



No comments:

Post a Comment