Mar 1, 2013

Super Sweet, Cute & Pink

Last week I bought this really sweet nailpolish
It's a pink one by Hema
Hema doesn't name their nailpolishes,unfortunately
I always like it when brands give names to their products
though it's a nice nailpolish
some people said it looked like Barbie nails
_______________________________________

Vorige week heb ik een heel schattig nagellakje gekocht
Het is een roze van de Hema
De Hema geeft helaas geen namen aan hun nagellakjes
Ik vind het altijd erg leuk wanneer merken
 namen geven aan hun producten
desondanks is het een leuk nagellakje
sommige mensen vonden het op Barbie nagels lijken

Hema 807

Hema 807

Hema 807 with sticker
These photo's are taken before the nails
of my thumb and pinky broke :(
They are like 66% of the normal length of my nails
I tried fake nails but they fell of after 3 days...
So I just let them grow now
although it can take weeks
_________________________

Deze foto's heb ik gemaakt 
voordat mijn duim- en pinknagel zijn afgebroken :(
Ze zijn nu 66% van de normale lengte van mijn nagels
Ik heb nepnagels geprobeerd maar deze vielen er
na 3 dagen ook al weer af...
Dus ik laat ze nu groeien ookal kan dat weken duren

Good Luck
xoxo

1 comment:

  1. I love pink nail polish and this pink is barbie perfect.

    ReplyDelete